Koncept bonVeno

Čerstvost, vynikající zákaznický servis, kvalitní produkty

Život ve městech je hektický a lidé nemají čas. Rozhodli jsme se jít s dobou a nabídnout zákazníkům možnost pohodlných a rychlých nákupů poblíž bydliště, MHD, úřadů, nemocnic, při cestách do školy nebo do zaměstnání a zpět.

V našich prodejnách bonVeno, které jsou součástí skupiny METRO/MAKRO, najdou zákazníci potraviny i nepotravinářský sortiment, ovoce a zeleninu i čerstvé pečivo. A k tomu navíc pestrou nabídku čerstvých lahůdek, občerstvení a lahodné kávy z našeho pultového prodeje.

Evropský rozměr

bonVeno není jenom lokální projekt pro Česko. Protože v kategorii tzv. convenience nakupování vidíme velkou budoucnost, poskytujeme tuto skvělou zákaznickou zkušenost také lidem v Rumunsku a Turecku. A brzo budou následovat i další země.

Parametry prostoru

  • Pro prodejny bonVeno hledáme vhodné nebytové prostory.
  • V Praze a okolí.
  • S celkovou plochou podle lokality cca 150–300 m2, případně dle konkrétních prostor.
  • Pouze v přízemí, se vchodem přímo z ulice, s výkladci a prostorem pro reklamní značení.
  • Mimo OC a pasáže.
  • Předchozí využívání prostoru není nutné.
  • Smlouva musí být minimálně na 5 let s opcí na prodloužení.

Kontakt na oddělení expanze